My new tattoo!!! <3

Idag var det äntligen dags för mig och mamma att tattuera oss :D Vi kom lite tidigt till tattueraren men han hade ingen innan så vi fick börja på en gång... Mycket trevlig tattuerare alltså!! Mr. Corona heter han och kommer från Mexico :D

Han började med att tattuera mig! Måste säga att vissa punkter gjorde RIKTIGT ont :P Men nu är det ju över och såhär ser den nu ut:
 


Ja, det är ju alltså då för er som inte förstår rockgruppen Queens Q och sen min favoritlåts namn alltså "Somebody to love".... Jag har blivit uppvuxen på Queens musik eftersom att min mamma älskar dom och har gjort sen hon var 14 år :D Har alltid lyssnat på dom med andra ord :) LOVE THEM!!!!!


Dags att sova nu!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0