Överlevde 13½timmars arbetsdagen!

Igår jobbade jag ju först på bageriet (hade sjukt kul med mina pusselbitar till kusiner ;) och sen gick jag raka vägen till (med en genväg förbi tattueraren för att boksa tid, på måndag kl 12.30 kööör vi :D) cateringjobbet och jobbade till halv 9 på kvällen :D ÖVERLEVDE! Dock var jag inte så lycklig när klockan ringde imorse kvart över 6...
 Jobbade catering idag också sen har jag varit på barnkalas också :) <3 Nu har jag äntligen kommit hem dock och ätit lite tacos :D GOTT!

Ska bara ta det luuuungt hela kvällen alltså typ titta på film, sitta vid datorn och fnula lite på min tattuering ;)

Imorgon blir det åter igen catering sen bingolotto hemma hos Ullis och Anne :D "Tantgenerationen, släng er i väggen" ;)



Shup shup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0