1 kilo till :P

Hemma från träningen och trött som ett djur! Men oj vad roligt det var som vanligt! Man får verkligen skaka rumpan när man dansar latino :D  Ska snart ta en kopp te, tänka min ljuslykta och sen kolla på "Will & Grace" innan jag somnar i mitt nystädade rum :D Mysigt!
Imorgon ska jag upp vid 7 för att hinna äta frukost, fixa mig och göra kaffe till mitt "crush" (oh yeah, det blir mysigt att sitta och dreggla över honom under frukosten ;) och hans kollegor innan jag ska ta mig till Ersta på återbesök! Nu under dagen har jag faktiskt gått ner 1 kilo till så nu är det 27 kilo! HAHAHHA!

Efter läkarbesöket ska jag troligtvis "luncha" med en tjej som låg i samma sal som mig efter operationen och sen ska jag vara på jobbet 14 för att jobba kväll..... (Hoppas på en lugn kväll eftersom att jag ska hålla igång hela dagen!)


Måste nu ner och fixa en kopp blåbärste! :)

GOOD NIGHT READERS!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0