20/9-10

Nu har jag varit upptagen med jobb och annat så nu har jag inte uppdaterat på några dagar (11 dagar för att vara korrekt)

Jobbade tisdag-söndag förra veckan så idag och imorgon är jag ledig vilket är mycket skönt! Härliga måndagen är här och ikväll blir det både afrikansk dans och "svettis"-passet på gymmix :D
Förra veckan tänkte jag att jag skulle "prova på" "svettis"-passet för att se vad det är.. Efter ca 10 minuter undrade jag om jag skrivit på ett kontrakt med djävulen! Herreguuuuuud! Jag höll på att dö! Först afrikansk dans i 50 minuter och sen direkt efter passet från helvetet! Men samtidigt var det sååååå kul och läraren är så peppande och full av energi så man vill verkligen bara kämpa vidare :D UNDERBART!

I torsdag var jag och fikade med min barndomsgranne/vän Tina.. Hon flyttade nämligen till London igår för att plugga psykologi i 6 år så vi tog en fika innan hon åkte :) Vi hade som vanligt JÄTTEROLIGT :D (skrattade typ tills vi grät!!) Vi satt på McDonald´s i huddinge från halv 7 till kvart i 11 och bara skrattade och pratade! SÅÅÅ KUL! Och det ska vi göra om när hon kommer hem i jul såklart :D

Nu i veckan jobbar jag onsdag-fredag (dock ett 12-timmarspass på torsdag) och sen är det ledig helg innan jag börjar jobba halvtid på bageriet :D Ska bli såå kul med lite variation i arbetet :D Jag hoppas ju självklart att jag fortfarande får jobba typ lika mycket på ålderdomshemmet så jag kan spara massa pengar inför mina framtidsplaner :)

Kom ihåg detta: Låter man TV:n bestämma över ens liv så har man gett upp!
(meaning, tänk inte "åh nej, ikväll kan jag ju inte träna för då missar jag...." ) Så har jag tänkt måånga gånger men nu är det andra bullar som gäller! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0