Busy day and happy news!

Japp, idag har varit lite av en busy day :D Började med att jag gick upp vid halv 11 (skiittidigt, ellerhur ;) då tog jag en dusch och sen åt jag havregrynsgröt till frukost! Oatmeal is the best way to start the day!
Sen åkte jag iväg till min moster och ingifta morbrors bageri för att prata anställning och vi bestämde att jag ska jobba halvtid där :D Ska bli sååå kul!
Mina kusiner jobbar i butiken där även jag kommer jobba så vi kommer antagligen ha suuuuuperroligt! :D

Sen var det bara att åka hem och fika och sen drog mamma, pappa och jag till Nykvarn där min farmor bor på ett ålderdomshem där dom idag hade grillkväll :) Mycket trevligt! Min faster var även där och vi hade så trevligt så! Mamma sjöng och underhöll dom gamla lite (jag skulle egentligen också sjunga men jag hade ingen lust :P

På vägen hem åkte vi och handlade på Willy´s en massa och fyllde kylskåpet :)

Sen var det bara hem och duscha och hinna till SO YOU THINK YOU CAN DANCE finalen!! Loooooooovely att Ellen DeGeneres kom och gjorde Alex och Twitch underbara hip hop routine! LOVELY också att Lauren vann! Älskade alla dom 3 som var i finalen men kul att det var en tjej som vann!!!! GREAT!


Nu måste jag sova för jag börjar 8 imorgon :( Upp kl 05.15 alltså :( USCH!!!!!!

GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0