I have a little crush :P

Sköönt med en ledig dag igen :D

Sitter just nu och tittar på mitt "crush" som jobbar med asfalten utanför vårat köksfönster :) Han är supersöt! Mamma och jag bjöd båda jobbarkillarna på kaffe med skummad mjölk och hembakad äppelkaka med vaniljyoughurt vilket dom verkligen uppskattade! :D 
 
Imorgon ska jag på återbesök på Ersta på morgonen och sen jobbar jag 14-21.... Får se om läkarna är nöjda med dom 26 kilo jag gått ner på 2 månader, hoppas! :D
 
Shup shup, I think I need more coffe :)


Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia

Vill se bilder på dig nu!! :D

26 kg är mycket. Så se till att ta lite bilder och lägg upp här vettja :P

heheh...



Kram!

2010-09-21 @ 16:51:20
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0