Träningspasset från HELVETET!

Nu är jag hemma från kvällens träning! Herregud!!! Det var skit roligt för det första för nu eftersom att det är 3.e veckan vågar man ta ut rörelserna och göra allt ordentligt! Men då blir det ju mycket jobbigare också :P Efter "Afro"-passet var jag redan SJUKT svettig och sen körde vi igång med "Svettis"-passet som verkligen är SJUUUUUUUUUUKT!!! Träningspasset från HELVETET är dess nya namn :P Idag orkade jag inte ens hela spring/hopp/hopp/spring/hopp/hopp/spring/hopp-låten..... Jag var verkligen tvungen att ställa mig åt sidan nån minut och dricka vatten..... Men det var fortfarande sååå roligt för man känner sig så sjukt peppad av tränaren och dessutom av alla andra :D Har insett att gymmet verkligen inte är för mig, det är "dansträning" jag behöver för att få ut nån glädje av det :D I looove dancing :D Var faktiskt tvungen att köpa en utav våra "afropass"- låtar på itunes som är sjukt bra asså.. :)

Imorgon blir det LATINOAEROBIC och efter det blir det rumpa/lår-passet :D YAY

Nu måste jag ta en kopp te, kolla på "Will och Grace" och sen kolla på kvällens "Biggest Loser" på tv4anytime (på datorn alltså)  som jag missade p.g.a träningen :D

Imorgon ska jag och mamma bjuda byggjobbarna (ena är lite av ett ögongodis) utanför vårat hus på fika så jag behöver även min skönhetssömn ;P

Good night! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0