Helgen var SJUUK!

Oj oj alltså! Det är redan tisdag (eller ja, nu är det ju iof onsdag men whatever!)
Helgen var SJUUK!
Det var partaj torsdag-söndag (dock satt jag bara hemma och drack några smirnoff i fredags men ändå, jag hade kul för mig själv ;P)
I lördags var det typ STORM och vi ville egentligen inte alls gå ut men Annas förra roomie Jordan fyllde år så det var hemmafest hemma hos Jordans kompis (som också fyllde år) på upper west side, alltså tvärs över parken för oss och vi tog oss motvilligt ut i stormen... Vi var dock glada att vi gjorde det för det var en sjukt trevlig fest med massa trevliga människor och vi kom väl hem runt 4 halv 5 på söndagsmorgonen glada som få :D

I söndags var vi på "The Rick Younger Show"! Rick Younger är en komiker/skådespelare/sångare som jag såg på en comedy club för 2 år sen när jag var i New York med Anne och Ullis för att fira min 20-års dag! Jag har sen hållt kontakten med honom genom Twitter och Facebook! Han har nu en egen show som han gör lite då och då och nu när jag bor här ville han att jag skulle komma så han bjöd mig, Anna och Magnus vilket var mycket snällt :D Showen var jätterolig! Hade inte planerat att det skulle bli party efter men under showen har dom en "2 drinks minimum"- policy så då är man ju lite i gasen efter showen redan, och fortsätter såklart!
Vi kom väl hem vid 1 eller något och var såklart sjuuukt glada i hatten så det var inte lätt att gå upp när klockan ringde kl 8 och jag var tvungen att gå till skolan. USCH!! Men det var bara att lida sig igenom hela dagen och stå sitt kast!


Idag har jag varit ledig från skolan för att båda mina lärare för dagen skulle vara på annat håll. Satt uppe och pluggade till kl 3.45 imorse och sov till ca 11. Sen ringde Morgan som kom hit igår från Sverige så det blev först lunch med honom och sen skulle han på en föreläsning på skolan som han gick på här så jag följde med på den!

När jag kom hem kom våra hyresvärdar över och hämtade post och fixade vårat avlopp som har varit lite konstigt sen åt jag middag och däckade på soffan vid 7pm. Vaknade vid 9, då beslutade Anna jag oss för att gå och tvätta vilket var VÄLBEHÖVLIGT! SÅÅÅÅÅ skönt att det är klart :D

Nu sitter jag och dricker te och pluggar! Har ett businessprov på torsdag som jag vet kommer gå åt skogen.... BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0